Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2012. március 19., hétfő

Dobostortát sütöttem!



Családunk egyik kedvence :-)

 A receptet itt találjátok!





8 megjegyzés:

  1. Verus ez a kedvencem!!! Sosem sütöttem, de akarok nagyon!! Istenien néz ki!!!!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Akkor mindenképp próbáld ki, nem bonyolult. Én egyszer sütöttem hagyományos módon is, hogy külön mindegyik lapot, de túl macerásnak tűnt, azért próbáltam ki így, egyben, sokkal könnyebb és ízén nem változtat, ugyanolyan mesefinom :-))

      Törlés
  2. Nekem nem kedvencem, de annyira jól néz ki, szívesen megkóstolnám:) Nagyon ügyes vagy, a lapsütögetős sütiknek én is nehezen állok neki:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, kedves vagy! Azért is találtam ki, hogy egyben sütöm meg piskótaként, mert nem volt energiám az egyenkénti lapokhoz...

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a kedvencem, de nem merném megsütni :D Kérlek nézz be hozzám, egy díjért :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép a tortád,és látszik,hogy nagyon finom!!Bizony megkóstolnám!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon guszta, nekem kedvencem! Én sem bajlódnék a lapok külön sütögetésével, ez így is tökéletes lett.

    VálaszTörlés