Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2012. március 18., vasárnap

Tojáskrém



·        6 tojás
·        2 evőkanál  dobozos margarin
·        2-3 evőkanál mustár
·        só, bors
·        2 szál újhagyma
·        fél csokor petrezselyem zöldje


A tojásokat megfőzzük, majd megpucoljuk. Félbevágjuk, a tojássárgát egy tálban villával összenyomkodjuk. A fehérjét apróra felkockázzuk, hozzáadjuk a sárgájához, majd ízlés szerint ízesítjük mustárral, sóval, borssal. Belekeverjük a margarint is. Ha pépesebben szeretjük botmixszerrel összedolgozhatjuk. Végül hozzáadjuk az apróra vágott petrezselymet és a vékonyra felkarikázott újhagymát. Fogyasztás előtt néhány órára tegyük a hűtőbe, hogy az ízek összeérjenek.
Pirítóssal tálaljuk. 

Jó étvágyat kívánok!





8 megjegyzés:

  1. Ezt a fajtát én is szeretem és szoktam készíteni, csak vajjal, nem szeretem a dobozos margarint. De szép a színe!!!

    VálaszTörlés
  2. Igen, vajjal biztos finomabb, de nem volt itthon. A színe a meg a tyúkok érdeme! A bolti tojás sajnos messze van ettől.

    VálaszTörlés
  3. Nekem ehhez még majonéz is jön és a főtt tojást egyszerűen lereszelem sajtreszelőn!

    VálaszTörlés
  4. Jól néz ki ez krém!!!!finom lehet!!!

    VálaszTörlés
  5. Ha előbb meglátom, ilyet készítettem volna vacsorára!:) No, majd legközelebb:)

    VálaszTörlés
  6. Roza! Holnap is lesz este :-) Tényleg nagyon finom lett, minden várakozásomat felülmúlta, a gyerekeknek is nagyon ízlett.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm!!!! S most már én is itt vagyok Nálad! Ezek szuper kaják! Gyere játszani :)))))

    VálaszTörlés