Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2012. június 12., kedd

Jöhet a desszert?.......Játékra fel!




Jöhet a desszert?…..Játékra fel!


Szeretnék egy játékot indítani, nagyon örülnék, ha minél többen kedvet kapnátok hozzá, és csatlakoznátok.

A játék lényege: gyümölcsökből bármilyen desszertet, édességet alkotni, sütni, főzni, legyen az sütemény, fagylalt, parfé, bonbon, akár valamilyen különleges dzsem, lekvár, szörp vagy szirup….és bár igaz, hogy nem gyümölcsök, de jöhetnek a bodzás, levendulás, rózsás és egyéb virágos csodák is :-)

A játék szabályai és feltételei: az egyetlen fontos szabály, a fent leírtak, hogy az elkészített finomság desszert legyen és tartalmazzon valamilyen gyümölcsöt.  A recept lehet jól bevált, kipróbált sütemény is, akár olyan is, amit korábban feltettetek a blogotokra. Természetesen frissen elkészített, új receptek is jöhetnek, bármi, amihez kedvetek van. A másik lényeges elem, hogy aki indul a versenyen, rendelkezzen egy bloggal vagy honlappal, ahol a receptet közzé teheti, de nem feltétlenül szükséges, hogy gasztroblog legyen.

 A játék menete: az elkészített desszertet felteszitek az oldalatokra, ráutaló linkkel jelezve, hogy nálam, ebben a játékban vesztek részt, majd email-ben elkülditek a linket. Én még aznap igyekszem a Verus konyhája Facebook oldalára feltenni a receptet egy képpel együtt, hogy minél többen megismerhessék. A recepteket június 15-től várom egészen a hónap végéig. Utána, három napon belül a saját blogomon egy bejegyzésben az összes elküldött recept linkjét felteszem, és ott lehet szavazni. A szavazás név bemondásával történik,  megjegyzésként. Mindenki csak egy receptre szavazhat. Névtelen szavazatokat nem fogadok el. Holtverseny esetén a nyerteseknek egy második fordulót tartunk. Fontos, hogy csak egy recepttel nevezzetek.

E-mail címem: borossvera@gmail.com

Kérek mindenkit, akinek a játék elnyerte a tetszését, jelentkezzen és terjessze, hogy minél többen megismerhessék. Ha tetszik az oldalam, örömmel venném, ha a rendszeres olvasóim között köszönthetnélek, illetve ha nyomsz egy like-ot a Facebook oldalamon.  Köszönöm, hogy elolvastátok.

És akkor a nyeremény: Stahl Judit Gyors édességek c. szakácskönyve, illetve lesz még egy, de az, hadd legyen meglepetés.

Jó játékot és főzőcskézést kívánok!

Verus

44 megjegyzés:

  1. Kár, hogy a levendulával nem tettél kivételt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ha csak ezen múlik, gyere nyugodtan, felveszem a levendulát is....:-)

      Törlés
    2. Köszi:) Van egy nagyon jó levendulásom, azt feltétlenül meg akartam osztani:)

      Törlés
  2. Jövök mindenképpen, majd kiteszem a blogra is, hátha többen kedvet kapnak hozzá:)Több recepttel is lehet jelentkezni egy bloggernek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök neked :-) Én arra gondoltam, hogy maradjunk csak egy receptnél, hogy mindenki egyenlő esélyekkel indulhasson. És köszönöm, hogy kiteszed:-)

      Törlés
  3. Szeretem a játékot ezért itt a helyem!Blogra kiteszem!

    VálaszTörlés
  4. Jövök én is! Már úgyis annyira eljöttem a versengésbe. És éppen van egyremek tortám. Hirdetem a blogon!

    VálaszTörlés
  5. Tetszik nagyon a játék, főleg mert a gyümölcsös desszertek a gyengéim. Igyekszem összekapni magam és részt venni a játékban :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! Jövök én is :-))

    VálaszTörlés
  7. Jövök Verus, még nem tudom újjal vagy egy meglévővel, de igyekszem! :))

    VálaszTörlés
  8. El sem hiszitek, mennyire örülök, hogy már ennyien jelentkeztetek! Köszönöm. Jó kis játéknak nézünk elébe :-))

    VálaszTörlés
  9. Szia Verus ! Köszönöm szépen a meghívást. Szétnézek a blogomon, van-e rajta korábbi -ide való- recept, ugyanis már lassan egy éve abszolut nem készítek édességeket, még édesítővel sem. Teljesen tíltott részemre, de nem csak a cukor miatt, hanem a zöldség- gyümölcs miatt is. No de ez nem ide tartozik.
    A versenyedet meghírdetem a blogomon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Viki! Örülnék, ha találnál egy régebbi receptet, jó lenne, ha te is itt lennél. Köszönöm,hogy felteszed a blogodra.

      Törlés
    2. Verus ! Találtam és már fenn is vagy a blogomon :)

      Törlés
  10. Jövök majd játszani:)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm :) Jövök én is!

    VálaszTörlés
  12. Érdekes, tartalmas a blogod, olvasód lettem.
    Jelentkezem a játékra!

    VálaszTörlés
  13. Flóra, Vicuska, Marisz, Martinelli, Panna, Barbi, Ibcsi, ChefViki, örülök nektek!

    VálaszTörlés
  14. Már alig várom a tizenötödikét! A desszertem kész, csak arra vár, hogy megmérettessen ezen a szuper kis játékban:)

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm a szíves invitálást. Szeretnék jönni, bár még Trollanyunál is lógok a blogkóstolóval.
    VKF is kimaradt újból, a SAD szintén. :(

    De ne siránkozzak, van egy kérdésem: lehet egy desszerttel nevezni itt is, és máshol is? Ugyanis készült a napokban egy finom gyümölcsös, amivel a Vacsoracsatás döntős megmérettetésre szándékszom jelentkezni.
    Tehát ha mehet(ne), akkor jövő héten érkezem ide is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen:-) Persze, szerintem nem okoz semmilyen gondot, ha máshol is szerepelsz vele :-) Ezért is írtam, hogy nem feltétlenül kell új recept, hiszen sokan dolgozunk egész nap, nem szerettem volna, ha túlvállalnánk magunkat......

      Törlés
  16. Köszönöm a meghívást, nevezek én is! Igyekezek valami finomat, szépet összehozni:)

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm az invitálást! Szeretnék játszani Veletek!:)

    VálaszTörlés
  18. Emi, Mézekalács, én köszönöm, hogy itt vagytok :-) Már csak egy nap, és jöhetnek a receptek!

    VálaszTörlés
  19. Szia, jövök én is játszani:)

    VálaszTörlés
  20. Szép napot Mindenkinek! Köszönöm, hogy ennyien jelentkeztetek, már érkeznek is a finomságok. Feltettem őket a Verus konyhája Facebook oldalára. Nyitottam egy külön oldalt a játéknak, ahol csak ezek a receptek szerepelnek, az Események fülecske alatt találjátok :-))

    VálaszTörlés
  21. Jövök én is játszani, remélem jövő héten végzek a sulival és akkor a héten hozom is a sütikét...:)

    VálaszTörlés
  22. Szia jövök Én is játszani!

    VálaszTörlés
  23. Nagyon jó ez a játék, szerintem én is jövök játszani!

    VálaszTörlés
  24. Jövök én is! Ez megint kedvemre való játék! Már be is blogoltam egy fagyit, a linket is elküldtem, de még fogok hónap végéig másokat is küldeni. Szuper játék! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia, majd én is jövök játszani:)

    VálaszTörlés
  26. Eddig nem jelentkeztem, mert nem tudtam hogyan alakulnak a dolgok, de most jövök. Igaz egy két hetes receptemmel, mert szerintem az nagyon fincsi. :)

    VálaszTörlés
  27. Kedves Verus! Elküldtem a receptem linkjét. Köszönöm szépen a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  28. Verus! Feltettem a receptet, elküldtem a linket, képet. Remélem tetszeni fog! :-)) köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  29. Verus vacakol a gmailem,igy itt tudom csak kirakni az elkészült receptem linkjét.Remélem,hogy nem próbléma,és sikerül igy is!De ha még sem,akkor át tudod venni a blogomról?

    http://utazasagasztronomiaban.blogspot.hu/2012/06/malnas-pavlova-torta.html

    VálaszTörlés
  30. asszem kicsit benéztem a dátumot :D

    VálaszTörlés