Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kisgyermek anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Verus

2012. szeptember 19., szerda

Életem első erős paprika termése :-))


5 megjegyzés:

  1. Szépek lettek, de nem kérek belőle :) Nem szeretem a csípőst :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon, csak néha összevesznek a gyomrommal......:-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. még nem...az elmaradt sajnos, de mindjárt pótolni fogom :-)

      Törlés
  3. én is az idén termesztettem erőset és már daráltam és sóba tettem ,egy részét meg csak fagyasztani fogom ,szépek a paprikáid:)

    VálaszTörlés