Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2012. június 5., kedd

Rózsaszörpöt főztem......





Recept itt: rózsaszörp

3 megjegyzés:

  1. De gyönyörű színe van, csodás, még sosem ittam rózsaszörpöt:) A fenyőszirupom viszont kész van majdnem, holnap fogom leszűrni, nagyon jónak tűnik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak azóta készítek, hogy megnőtt a rózsabokrom :-) Nagyon finom, mi imádjuk :-))

      Nagyon kíváncsi vagyok, hogy sikerült a fenyőszirupod......majd felteszed, ugye?

      Törlés
  2. Kedves Vera! Gratulálok a találékonyságodhoz, nagyon helyes gyermekeid vannak, gondolom örömmel fogyasztják az általad készített finomságokat. Erőt, egészséget kívánok Neked a további ügyeskedésekhez. Tisztelettel Dné

    VálaszTörlés